Wat doen we?

Extra trainingen of een complete opleiding binnen de Act2Prevent Voetbalschool

De Act2Prevent voetbalschool biedt extra trainingen en begeleiding aan talentvolle spelertjes uit de regio Antwerpen – Mechelen – Vlaams Brabant. Die extra begeleiding kan je onderverdelen ngl. 2 verschillende doelstellingen :

• Je bent op zoek naar een totaalbegeleiding op hoog niveau?
  • Je bent op zoek naar extra trainingen op hoog niveau?

Onze U10 in actie tegen VC Westerlo

Wij bieden volgende formules aan:

Algemene Principes van de Act2Prevent Voetbalschool

• Hoogwaardige opleiding aanbieden aan talentvolle voetballertjes geboren in 2012 en later
  • Kwalitatieve trainingen gegeven door een vast en betrouwbaar team van trainers : ELK kind krijgt een goede trainer !
  • Onze deelnemers staan langer op het veld dan dat ze in de wagen zitten, trainingen van 2 uur
  • Onnodig verre verplaatsingen vermijden, trainingen primeren op wedstrijdjes tegen andere ploegen
  • Ideale trainingsomstandigheden : kunstgras, zaaltrainingen, blootvoets trainen, …
  • Trainen bij daglicht
  • Trainen op vrije momenten in de week ( woensdagnamiddag ), weekends en schoolvakanties, geen trainingen op weekavonden voor het jonge schoolgaande kind
  • Transparantie en kort contact met de ouders, bij ons zijn de ouders heel erg welkom om de trainingen van kortbij te volgen.
  • 6 tot 8 uren training per week, dat is minstens het dubbele tot bijna 3-dubbele van bij de traditionele clubs, 30-40% meer dan bij de eliteclubs
  • Wedstrijdjes tegen tegenstanders die we zelf kiezen, dit in functie van onze eigen doelstellingen en leerplan.
  • ‘Succesbeleving’ als basis voor de indeling van onze spelertjes ( trainingen en wedstrijden )
  • Oog voor andere sportactiviteiten zoals judo
  • Aandacht voor gezonde voeding en levensstijl